Headlines
Published On:Friday 24 May 2013
Posted by admin

Afiq sedia mohon maaf jika ibu tarik kenyataan 'Anak Derhaka'


Afiq bersama ahli keluarga sebelah bapanya.


Geleng kepala baca isu 'anak derhaka' antara pelakon Afiq Muiz dan ibunya...kali ni Afiq buat sidang media di rumah nenek saudaranya bersama ahli keluarga sebelah bapanya...ermm...
harap-harap masalah ni x di bawak ke parlimen la...

Baca ni:

“Kami mohon ibu Afiq menarik balik segala kenyataan yang dikeluarkan mengenai Afiq sebelum ini dan berdamailah dengan Afiq,” begitulah permintaan datuk saudara Afiq, Jalal Abidin, 65, berhubung pertelingkahan di antara Afiq dan ibunya.

Menerusi sidang media khas yang diadakan di kediaman nenek saudara Afiq di Keramat semalam, Jalal berkata, seluruh keluarga di sebelah bapa Afiq, Azman Shah Kadir Ibrahim Shah, berharap tiada lagi adegan ‘serang menyerang’ menerusi media mahu pun laman sosial daripada mana-mana pihak.

“Kesiankanlah Afiq. Kita hidup berkeluarga, turunkan ego masing-masing dan berjumpalah untuk berdamai. Itu jalan yang terbaik.

“Saya juga berharap bapa Afiq dapat membantu dan memainkan peranan untuk menyelesaikan hal keluarga ini, tanpa diketahui oleh orang luar,” ujarnya.

Jalal berkata, sekiranya masalah ini masih menemui jalan buntu, dia berharap pihak persatuan artis seperti Persatuan Seniman Malaysia untuk turut membantu.

“Kalau masih juga tiada jalan damai, kita harap persatuan dapat membantu, kerana ia bukan melibatkan hal keluarga sahaja, tetapi juga soal periuk nasi Afiq yang turut terjejas,” jelasnya.

Harapan Afiq

Dalam pada itu, Afiq memohon agar ibunya dapat menarik balik kenyataan yang dibuat sebelum ini dan dia juga sedia untuk memohon maaf.

Afiq berkata, sejak peristiwa ini berlaku, dia menerima tamparan dan cemuhan dari masyarakat. Selain itu, tawaran lakonan mula terjejas.

“Saya buat semua ini bukan kerana tawaran terjejas, tetapi pandangan orang terhadap saya.

“Jika Umi (ibu) sedia untuk berdamai, saya juga begitu,” ujarnya yang masih kelihatan bersedih atas masalah yang dihadapinya kini.

P/s: Baik buruk ibu kita pun..tanpa dia x lahir kita di dunia ni...harap masalah ni dapat di selesaikan dengan cara baik..malu dek orang tengok...


========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 11:54. Filed under , , . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 11:54. Filed under , , . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter