Headlines
Published On:Thursday 20 December 2012
Posted by admin

Azad Jasmin Gaduh Guna Besi?



Betulkah dakwaan beberapa laman web mengatakan Azad Jasmin telah dilaporkan bergaduh dengan beberapa oranglelaki dua minggu lepas di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar).

Dalam pergaduhan tersebut seorang lelaki didakwa mengalami kecederaan dikepala serta dikenakan lima jahitan dan dua jari kirinya patah sebelum mendapat rawatan di Hospital Pulau Pinang (HPP). Lelaki tersebut juga dikatakan telah membuat laporan polis.

Namun demikian, Azad Jasmin telah membuat satu kenyataan didalam Harian Metro berkaitan kes tersebut. Menurut Azad, beliau hanya mempertahankan diri dari diserang oleh empat orang lelaki.

Beliau juga menafikan memulakan pergaduhan terbabit, sebaliknya beliau terlebih dahulu diserang oleh lelaki tersebut dikepala sehingga mengalami luka. Kejadian berpunca apabila lelaki tersebut melanggar keretanya dari belakang sebelum turun dan mengetuk cermin keretanya.

“Saya hanya mempertahankan diri. Ketika itu saya mahu mengundur kereta selepas membelikan makanan kerana isteri yang sarat mengandung sembilan bulan mengidam makan nasi kandar.

“Bagaimanapun, ketika itulah kereta dinaiki lelaki terbabit melanggar belakangkereta saya dan terus turun mengetuk cermin kereta saya kerana tidak berpuas hati,” katanya.

Menurutnya, dia kemudiannya turun dari kereta untuk menyelesaikan hal berkenaan tetapi secara tiba-tiba dia dihampiri rakan-rakan lelaki berkenaan yang terus menyerangnya.

“Ketika itu saya diserang hingga terjatuh dan luka dikepala membuatkan saya terpaksa mempertahankan diri dengan mencapai sebatang besi dan menghayunkan ke arah mereka. Saya terpaksa berbuat begitu kerana mereka berempat”, katanya yang terpaksa menerima lima jahitan di kepala akibat serangan tersebut.

Dalam pada itu, Azad dilaporkan turut membuat laporan polis. Azad yang juga suami kepada aktres Eira Syazira ni mengakui mengenali salah seorang daripada lelaki yang menyerangnya.

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 14:06. Filed under , , . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 14:06. Filed under , , . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter