Headlines
Published On:Thursday 27 December 2012
Posted by admin

Apex Berdebar Saat Bakal Bergelar Suami Esok Hari



KUALA LUMPUR : “Saya nervous, berdebar, teruja dan sebenarnya tak tergambar perasaan ini untuk menghadapi hari bahagia saya ini nanti,” demikian kata penjaga gawang bola sepak negara Khairul Fahmi Che Mat yang sedang menghitung detik-detik bahagianya dalam tempoh tidak sampai 24 jam lagi.

Tidak sabar mahu bergelar suami kepada gadis pilihan hatinya, Leuniey Natasha, Khairul Fahmi atau Apex mengakui dia kini sudah bersedia sepenuhnya, baik dari segi mental mahupun fizikal untuk memikul tanggugjawab sebagai seorang suami.

“Saya berjanji tidak akan mensia-siakan isteri saya…Keputusan untuk mendirikan rumah tangga datang dari saya sendiri, Insya Allah saya akan menjadi suami yang sempurna di mata Leuniey,” kata Apex kepada murai.com.my dengan nada malu-malu.

Biarpun ramai yang mempersoalkan tentang keputusannya untuk mendirikan rumah tangga dalam usia muda dan di saat kariernya sedang memuncak, Apex mengakui perkara itu bukan halangan untuk dia terus berada di persada bola sepak negara.

“Tidak ada salahnya berkahwin di usia muda, malah lebih baik jika ianya dilakukan kerana dapat mengelak daripada berlakunya perkara yang tidak elok. Saya tak setuju kalau orang kata perkahwinan akan merosakkan karier seseorang, kerana karier dan perkahwinan adalah dua perkara berbeza,” katanya serius.

Menjawab persoalan tentang dia tidak diturunkan semasa perlawanan Piala AFF 2012 baru-baru ini, Apex mengaku kecewa apabila perkara itu dikaitkan dengan perkahwinannya.

“Saya tak faham kenapa perlu kaitkan perkara itu dengan majlis perkahwinan saya. Tapi sebenarnya, samada saya ‘performed’ ataupun tidak orang tetap akan kaitkan saya dengan perkara itu.

“Saya agak kecewa bila Leuniey turut dikaitkan dalam hal ini dan lebih pahit lagi apabila dia ‘disembur’ dengan kata-kata yang tidak enak didengar … tapi tak apalah…benda pun dah lepas…semua kata-kata itu saya anggap sebagai kritikan membina. Agaknya ini dugaan orang nak kahwin,” katanya dalam tawa kecil.

Sebelum mengakhiri perbualan, Apex sempat memohon agar semua pihak mendoakan yang terbaik untuk dia dan Leuniey. – Murai

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 23:21. Filed under , , . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 23:21. Filed under , , . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter