Headlines
Published On:Sunday 26 December 2010
Posted by admin

MENANG DI PUJI,KALAH JANGAN DI KEJI!!!


aku tujukan poster ni khas untuk fans Malaysia!! go Malaysia go!!
kalau rajin,sebarkan poster ni facebook ya!


Hari ni aku nak jadi Hj Hasbullah Awang...nak membebel pasal bolasepak...

Terbuktilah yang bolasepak merupakan sukan no 1 di Malaysia..impaknya sangat besar...cerita-ceritanya hangat di perkatakan dari warung makcik Rogayah hinggalah ke Starbuck,Kuala Lumpur...alkisahnya di suatu majlis dinner sebuah kilang,berlangsung di sebuah hotel area Midvalley,ketika acara dinner sedang berlangsung tiba-tiba sang d.j mencelah,mengumumkan yang Malaysia layak ke final....satu dewan bangun bersorak!!!tak kira bangsa..melayu,cina dan india...dengan pekerja Myanmar,Bangladesh pun bersorak riang!! silap-silap ada pekerja vietnam yang bersorak gembira!..maklumlah bukan semua paham cakap melayu...begitulah impaknya sukan bolasepak yang dah menjadi sebati di kalangan rakyat Malaysia....Dan menjelang perlawanan akhir malam ni,di khabarkan penjualan  bendera laris macam goreng pisang panas...kalau sebelum ni ramai anak muda bangga memakai jersi kelab bolasepak luar negara terutamanya EPL,hari ni fenomena tu seakan berubah,kat sana sini ramai yang mula bertanya,'' eh,kat mana ar kita boleh beli jersi Malaysia??!''... sememangnya aku dah lama rindu dengan suasana begini....kita dah terlalu lama memendam kecewa dengan kegagalan demi kegagalan skuad bolasepak kebangsaan kita.Dan kita harus akui yang ada peningkatan prestasi yang di tunjukkkan oleh pemain-pemain muda di bawah bimbingan K.Rajagopal.Setidak-tidaknya perjuangan kita di landasan final...Khairul Fahmi,Asraruddin Putra,Azmi Muslim,Safiq Rahim,Kunalan,Norsahrul Idlan Talaha,Safee Sali..sekadar menyebut beberapa nama...Inilah wajah-wajah bolasepak masa depan kita.Keserasian satu pasukan ini pun terserlah.Harap pasukan ini akan di kekalkan untuk beberapa tempoh yang sesuai.Jangan pulak datang meroyan FAM bubarkan team ni.
Malam ni akan berlangsung perlawanan yang di tunggu-tunggu...MALAYSIA VS INDONESIA pusingan pertama merebut Piala AFF Suzuki.Dengan doa dan harapan,semoga pasukan negara akan mencapai kemenangan dan mendapat bekalan selesa untuk final kedua di Jakarta nanti(timbal balik).Yang penting,apa jugak keputusan game malam ni..terimalah dengan hati terbuka,jangan menang di puji,kalah di keji berbakul-bakul..ramai yang x sangka kita boleh ke final,sebab perlawanan pertama je kita dah di ganyang 5-1 dengan Indonesia.Bak kata pemain,masa tu diorang belum bersedia.Tapi itu dulu,pemain pun dah berjanji akan berjuang habis-habisan..
Ayuh!! rakyat Malaysia!! jom kita jadi pemain ke 12 !!jom sokong Malaysia!!turun Bukit Jalil la kalau berani!! Harimau Malaya pasti mengauuuuuummmmmm!!!! kasi ombak satuuuuuuu!!!!

errr.....RAMALAN ANDA?????!!!  

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 09:30. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 09:30. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

6 comments for "MENANG DI PUJI,KALAH JANGAN DI KEJI!!!"

  1. tak tau la nak predict camne. aku tak tgk pun. nnt jgn lupa buat entri psl sapa menang yea. aku x tau sgt psl ni. org2 sekeliling aku pun bkn tgk bola sgt :D

  2. @Alynn Notnot ok..entri kputusan game mlm ni akn di buat ya...!thnks 4 comment.

  3. wahaha , sedih woo .. xdpt gi.. harap2 3-0 r..

  4. @MaT_k!daL96 xpe la..tgok tv je..jnji sokong malaysia'kuat-kuat'..!!!

  5. mlm ni insya allah msia leh mng..arap diorg xover confident..

  6. Wow, smart ah jersi bola sepak Malaysia tahun ni.. nak kena grab cepat nih!

Leave a reply

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter