Headlines
Published On:Monday 14 December 2009
Posted by admin

alah...alah...alah...


menempuh hari ahad yang agak membosankan.statik.belum ada yang menarik yang boleh membuatkan aku ghairah melakukan aktiviti di kampung halaman.alah,bukan jauh pun kg. aku..sepalaung je bak kata orang sini.cuma rasa ketenangan abadi yang ada, walupun kekadang kenangan2 yang pernah membunuh beberapa persen kehidupan aku dulu datang menjengah.memang dah sesuai sangat untuk berumahtangga..gamaknya ler..ehem2,sedang membina tangga nih..pelan2 kayuh...aku percaya pada segala perancangan tuhan,walupun kadang2 x brapa nak sabar dgan dugaan tuhan.12 malam-aku melayan epl,walaupun aku peminat tegar m.u,tapi di sebabkan dulu pernah menyanjungi liverpool,maka aku layan game ni..lvpool vs arsenal..aku rasa kat kedai mamak kt depan 2 mesti penuh dengan manusia yang gilakan bola..siap buat ombak 2..abis tumpah2 air..umur2 cam aku ni,dah x berapa minat berembun sampai pagi..kang kena demam malaria tapioka plak...huhu.

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 00:21. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 00:21. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

1 comments for "alah...alah...alah..."

  1. sama ahh..aku pun tegar pada Man U....whahwa dlu penah minat liverpool sbb micheal owen main baik punya..milan baros..whahwha

Leave a reply

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter