Headlines
Published On:Thursday 22 October 2009
Posted by admin

lelaki misteri yang haus

lelaki misteri,stiap kali dia minum msti 2 cawan teh tarik.mula2 aku ingat dia tunggu mmber dia,tapi dh msuk 2 3 kali aku jmpa,masih minum 2 cwn skaligus..nk kata haus sngt,x nmpk pun ciri2 bru pas krja berat..aku tgok relaks je muka dia..aku dh pikir ke alam paranormal la apalagi...mgkin dia brsama sesuatu entiti kot...ngeeee...klu tgok dr segi raut muka mcm indonesia marii tp x tau la..kt kwsn rengit ni mmg mcm2 spesis muka aku jmpa...aku ingt nk panggil team seekers la..

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 11:52. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 11:52. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

5 comments for "lelaki misteri yang haus"

  1. seekers ngn misteri nusantara weh..beb aku rase kalau aku tgk muka mamat indonesia mari ni tak la seram sangat kot..tp gambar yang lu lukis ni lagi menyeramkan akal dan pemikiranku..ngn jantung skali..
    huhuhu..

  2. mamat tu saje je kot..spare kot2 kwn dia dtg xyah order dah..haha xpun dia nak dating..awek xdatang..wkakwka

  3. haha.. 2 cawan tu sekali minum la. 1 utk pagi dah 1 utk ptg dia minum sekali.hahaha

  4. abg suara.. haha... ye la kot.. :P

Leave a reply

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter