Headlines
Published On:Saturday 22 September 2012
Posted by admin

Piala Sultan Selangor: 10,000 tiket sudah terjual





KUALA LUMPUR – Lebih 10,000 tiket bagi menyaksikan perlawanan bola sepak Piala Sultan Selangor edisi ke-11 di Stadium Shah Alam, pada 29 September ini, sudah dijual.

Pengerusi jawatankuasa penganjur, Datuk Abd Karim Munisar berkata, pihaknya berharap jumlah jualan tiket akan meningkat sebelum perlawanan bagi mengisi kapasiti 80,000 tempat duduk di stadium berkenaan.

"Kami menganjurkan beberapa aktiviti untuk edisi tahun ini. Artis tempatan seperti Awie dan Ziana Zain akan membuat persembahan dan buat pertama kalinya, 500 pelajar sekolah akan melakukan formasi beberapa bentuk selain pertunjukan bunga api pada malam itu,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Piala Sultan Selangor akan membuka tirai dengan perlawanan melibatkan pemain veteran Selangor menentang veteran Singapura, diikuti pertemuan antara Pilihan Selangor menentang Pilihan Singapura.

Abd Karim berkata, sebanyak 1,000 tiket percuma diberikan kepada penyokong Singapura, manakala cabutan bertuah akan diadakan bagi mereka yang membeli tiket menyaksikan perlawanan tersebut. – BERNAMA

p/s: Alamak! ada Awie la!  
mesti gempak kan?

========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 01:57. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 01:57. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter