Headlines
Published On:Monday 13 August 2012
Posted by admin

GILA! Kemaluan Lelaki Ini Di larikan Pencuri!

Biasanya....duit, handphone, laptop, emas dan barang berharga lain yang akan di bedal oleh sang pencuri.. 

Tapi tidak yang ini...ya, ia tetap barang yang berharga..sebenarnya lebih berharga dari barang2 di atas....

Kisahnya...






Seorang lelaki di China melalaui nasib amat malang apabila zakarnya dicuri ketika sedang tidur. 



Fei Lin, 41, seorang penduduk Niqiao, kampung di wilayah Zhejiang China, sedang nyenyak tidur apabila pencuri memecah masuk ke biliknya.

“Mereka meletakkan sesuatu di atas kepala saya dan menarik seluar saya, dan kemudian mereka melarikan diri,” kata Lin. “Saya begitu terkejut, saya tidak berasa sesuatu. Kemudian saya melihat diri saya berdarah, dan zakar saya telah hilang. “

Polis tempatan percaya bahawa penyerangnya mungkin lelaki lain yang cemburu kerana Lin mempunyai hubungan dengan wanita tertentu.
Walau bagaimanapun, Lin berkata bahawa dia tidak mempunyai hubungan dengan wanita lain.




Polis telah cuba mencari bahagian yang hilang itu, tetapi tidak berhasil. Malah pencuri terbabit sudah tidak dapat dikesan, tetapi polis berkata mereka masih berterusan memburu.

*************************************

Harap lelaki di luar sana berhati2..tingkatkan keselamatan 'ehek' anda....



========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 12:21. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 12:21. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter