Headlines
Published On:Monday 3 September 2012
Posted by admin

Temui ajal selepas tonton bola Kelantan vs ATM


Ajal x kira siapa...x kira waktu dan x kira tempat...jika dah sampai masanya yang Allah tetapkan...Ia akan tetap berlaku....
Alfatihah untuk arwah.....

[Gambar]
Pihak polis menjumpai kereta yang dinaiki oleh Rosyuri yang meninggal dunia akibat serangan sakit jantung di dalam keretanya selepas menyaksikan perlawanan bola sepak antara Kelantan dan ATM di Kota Bharu semalam.



KOTA BHARU – Tanda-tanya keluarga Naib Ketua Pemuda UMNO Ketereh, Rosyuri Mat Rifin mengenai lelaki itu yang tidak pulang-pulang selepas menonton perlawanan bola sepak antara Kelantan dan Angkatan Tentera Malaysia terjawab apabila mangsa ditemui meninggal dunia di dalam keretanya.

Rosyuri, 42, ditemui tidak sedarkan diri dengan kesan muntah di tempat duduk pemandu dalam kereta jenis Proton Wira merah oleh orang awam pada pukul 7 pagi semalam.

Perlawanan bola sepak Piala Malaysia di Stadium Sultan Muhammad IV itu berkesudahan Kelantan menang 4-3. Mangsa pergi bersendirian ke stadium itu.

Ketua Polis Daerah Kota Bahru, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, polis bergegas ke tempat kejadian sebaik menerima panggilan sebelum menemui mayat mangsa di dalam kereta di tepi jalan di simpang empat lorong belakang Al-Quds Travel, Wakaf Siku.

“Siasatan mendapati kali terakhir mangsa dilihat ketika menonton perlawanan bola sepak tersebut. Kita turut menemui kesan muntah berdekatan mayat Allahyarham.

“Bedah siasat mendapati mangsa meninggal dunia akibat diserang sakit jantung dan mangsa juga mempunyai rekod menghidap penyakit kencing manis, darah tinggi dan jantung,” katanya ketika dihubungi.

Tambahnya, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut dan tidak melibatkan sebarang unsur jenayah.

Allahyarham meninggalkan seorang isteri, Maziranida Mat Zain, 39, dan enam orang anak. Maziranida memberitahu, kali terakhir dia melihat suaminya adalah pada waktu Maghrib dan lelaki itu mengatakan mahu menonton perlawanan tersebut.

******************

Sumber: Kosmo


========================================================================
Nak cari cenderahati perkahwinan murah??---> KLIK SINI

========================================================================









Terima kasih sudi baca

Posted by admin on 10:39. Filed under . Terima kasih sudi berkunjung ke blog ini mediasantai.com. Jemput LIKE fan page kami ya

By admin on 10:39. Filed under . Like Fan page facebook mediasantai.com. Jom follow cerita terbaru!

Sumber hangat!

Jom tengok!

Ada cerita menarik nak kongsi?


like kami di facebook!

Follow kami di twitter